نگارش 5 سیستم راهنمایی
آموزشی-مدارس-نرم افزار-ترفند
محمد صدیق نصرتی

در اين نگارش موضوعات زير اصلاح و يا اضافه شده است :
الف – درس زبان و ادبيات فارسی 1 برای پايه اول دوره متوسطه اول برای سال تحصيلي 93-92 به سه درس مختلف تجزيه شده است بنام های قرائت فارسي 1 و املاي فارسي 1 و انشاء فارسي 1 . لذا مسئولين محترم سيستم در مدارس بايد ضمن مراجعه مجدد به بخش سازماتدهی مدرسه اولا دقت کنند که سيستم بايد بصورت اتوماتيک اين درس را به مجموعه دروس پايه اول امسال در مورد هر کلاسی اضافه کرده باشد و ثانيا در صورت وجود اين درس ها بايد برای هر درس در هر کلاس معلم مربوطه آنرا تعريف نمايند .
ب – در نگارش قبل سيستم گزارشی وجود داشت که نشان ميداد کدام دانش آموزان سابقه پايه های تحصيلي گذشته آنها در سيستم ناقص است .در نگارش جاري اِين گزارش بطوري اصلاح شده است که فقط در محدوده سال های تحصيلي 89 به بعد اين سوابق مفقوده را نمايش دهد و خطاهاي مربوط به سال های قبل از 89 را نمايش ندهد
ج – از اين نگارش به بعد ارسال سوابق مدرسه به منطقه از طرِيق اينترنت در دوره های 30 روزه اجباري گشته است و اگر مدرسه اي تا 30 روز اقدام به ارسال اطلاعات خود ننمايد سيستم او بصورت اتوماتيک قفل خواهد شد . در ضمن براي دريافت اطلاعات نِيز سرور جديدي تخصيص داده شده است و لذا هنگامي که مدارس و مناطق اين نگارش را دريافت مي نمايند مواجه با اين ميشوند که انگار تابحال هيچ ارسال اطلاعاتي به سرور انجام نداده اند . تاريخ آخرين نسخه موجود از ارسال اطلاعات مدرسه در روی سرور جديد در بالای صفحه سيستم درج خواهد شد .
براي بدست آوردن اين تاريخ بايد پس از ارسال اطلاعات بوسيله بند دريافت تاييديه وجود سوابق در سرور وجود اطلاعات و تاريخ آن در سرور را پس گرفت . براي آن دسته از مدارسی که در محيط مدرسه دسترسی به اينترنت ندارند نيز سايتي آماده گرديده است که اين دسته از مدارس ميتوانند اطلاعات خود را بر روي هارد ديسک کامپيوتر مدرسه ارسال نموده و سپس فايل توليد شده را توسط اين سايت به سرور ارسال و تاييديه وجود آن را از همان سايت دريافت نمايند .

دانلود







تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد صدیق نصرتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی